יום רביעי, 6 בפברואר 2013

האם הכנסת מייעצת איך להפוך למעצמת קנאביס?

אז זהו, חברי הכנסת ה-19 הושבעו, תמו הטקסים המרגשים, ועכשיו מתכוננים כולם לאלו המרגשים עוד יותר. הבחירה לשרים ויושבי ראש ועדות. יהיו שייצאו בבכי ויהיו רבים שהאושר יהיה נסוך על פניהם.

בבוקר הראשון של תפקידם בכנסת החדשה, נראה שמי שלקח ברצינות יתירה את העבודה אלו הם חברי הכנסת החדשים. נכון לשעת כתיבת השורות, קצת אחרי עשר בבוקר, נוכחים במשכן הכנסת 18 חברי כנסת, רובם חדשים, כשכל חברי סיעת הבית היהודי נוכחים כעת במשכן. (כנראה בשל ישיבת סיעת הבית היהודי) בנוסף להם נוכח גם יאיר לפיד ודב ליפמן וגם אייוט ליברמן. האם זה מרמז משהו על מגעים שנרקמים לקראת הקמת הקואליציה? ייתכן.

באתר הכנסת פרטיהם המלאים של מרבית חברי הכנסת החדשים טרם מולאו. אף אחד עוד לא מונה לחבר בוועדה או לכל תפקיד אחר ולכן מובן למה לא מצוינים תפקידים, אבל האם אנשי אגף המחשוב בכנסת לא היו יכולים לאסוף פרטים מלאים יותר אודות נפתלי בנט?

בעמודו של חבר הכנסת החדש/ישן ניסן סלומיאנסקי מהבית היהודי, מפנה אתר הכנסת לאתרו האישי, אולם מה רבה הייתה פליאתנו כשהגענו לאתר שכתובתו אמנם מכילה את השם ניסן, אולם האתר עצמו הינו אתר צרכני להפליא. הכותרת הראשית באתר אליו מפנה הכנסת היא "הפוך את בית הגידול שלך למעצמת קנאביס"...

 תגובת דובר הכנסת יותם יקיר: "העובדות הן שביום השבעת הכנסת אתמול, עודכן אתר הכנסת בתמונות ובדפים אישיים, של כל 120חברי הכנסת החדשה – מבצע שהיה מורכב לנוכח מספרם הרב של חברי כנסת חדשים – והושלם בהצלחה רבה.

גם הפרטים האישיים כבר עודכנו בכל דפי חברי הכנסת שכבר העבירו פרטיהם לכנסת. הליך זה יושלם על ידי חברי הכנסת בימים הקרובים, ובמקביל גם באתר הכנסת. ככלל, התחושה שלנו היא שאנשי אתר הכנסת דווקא ראויים לשבחים ולא לביקורת, על ההתארגנות המהירה והעדכון בזמן הקצר מאד שהיה מאז פירסום תוצאות הבחירות ועד מועד השבעת הכנסת ה 19 , אתמול.

ההפניה דף הח"כ של ניסן סלומיאנסקי היא טעות שתתוקן. (סלומאנסקי היה ח"כ בכנסת ה 17 וכנראה כתובת הURLעברה למישהו אחר מבלי שאתר הכנסת עודכן בכך)".

עידכון (18:15) ההפניה שהייתה בדף האישי של ח"כ סלומיאנסקי - הוסרה.

 

 


 

3 תגובות:

  1. העיקר שהחליטו לתקן

    השבמחק
  2. למה צריך להעריך את עובדי הכנסת שעידכנו? אני מאמינה שהם מקבלים משכורת לא רעה בשביל זה ומאז הבחירות כבר עברו ימים רבים כך שהם יכלו מזמן לבקש מחברי כנסת תפרטים ולפרסם

    השבמחק