יום חמישי, 20 בדצמבר 2012

למה מסרבות חברות האוטובוסים לפרסם את קמפיין קדימה?

מפלגת 'קדימה' שעל פי רוב הסקרים אינה חוצה את אחוז החסימה ובאחרים מגרדת אותו בקושי, בחרה לעצמה קמפיין נגטיבי. תוקפים את כל מי שזז.

כעת זועמים במפלגה על חברות האוטובוסים "אגד"ו"דן" שמסרבות לטענת קדימה, העלות את קמפיין החוצות של מפלגת קדימה בעד שוויון בנטל. חברות האוטובוסים השיבו לקדימה כי אין בכוונתם לאפשר לקדימה לפרסם את השלטים אלא אם יעשה בהם השינוי הבא: במקום המילה אברכים, מבקשות החברות לכתוב "אלה שלא משרתים".
מקדימה נמסר: חברות האוטובוסים יוצאות נגד חיילי צה"ל הנושאים בנטל ומסכנים את חייהם מידי יום למען בטחונה של ישראל. החברות הנ"ל, מסיעות את החיילים לבסיסם ובחזרה אל ביתם. פעילות זו מהווה בסיס רווח נאה לבעליהן ,וכעת הן בוחרות לצנזר, משיקולים שראויים להתברר, מסר לאומי וערכי הקורא להשוות את תנאי החיילים המשרתים והמרוויחים שכר מבזה של כ-350 ₪ בחודש, לתנאי האברכים, הנהנים משכר של כ-3400 ₪.

 
המודעה שבלב הסערה
 
קדימה דורשת מחברות האוטובוסים לחזור בהן באופן מיידי מהחלטה זו, ו"לא להיכנע לשיקולים כלכליים צרים תוך נטישת ערכי שיווין ותגמול הוגנים".

 אם חברות האוטובוס לא יחזרו בהם מהחלטתם לצנזר את הקמפיין, תפנה 'קדימה'לועדת הבחירות המרכזית למנוע כל פרסום תעמולת בחירות באוטובוסים.
 
בקדימה מדגישים הערב שהקמפיין כלל אינו אנטי חרדי אלא מופנה כל כולו למען המשרתים. בקדימה מדגישים שימשיכו את מאבקם למען שירות לכל, אבל עד שיהיה שוויון בנטל – שיהיה שוויון בכסף.  מנגד תוקפים גורמים במפלגות אחרות את הקו שנקטה קדימה שלטענתם, אינו מדויק כלל וכלל, מאחר שאברכים אינם זוכים לסכומים שכאלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה