יום חמישי, 13 בדצמבר 2012

האם לבני אינה מקושרת לעשירים? הנה העובדות שלבני כנראה לא רוצה לספר

בימים האחרונים, לאור המתקפות הרבות על כך ש"סחבה" שביעיית חברי כנסת מקדימה למפלגת התנועה על מנת לזכות במימון מפלגות, מנסה ציפי לבני להתמודד ולומר שהיא אינה מקבלת אף מימון כתוצאה מחבירה זו. לבני נוהגת לספר כי הדבר היחיד שנותנים לה שביעיית חברי הכנסת, הוא היכולת לוותר על מרוץ אחר טייקונים ועשירים שיהיו מוכנים להיות ערבים לחשבונות המפלגה של התנועה.
 
גם הערב בתוכנית 'משעל חם' ניסתה לבני להשיב כך על הביקורת הקשה. לבני מנסה לתייג עצמה ככזאת שלא מחויבת לאיש, ולכן לא הייתה מוכנה לרדוף אחר העשירים.



 
 
לאור זאת, מפתיע מאד לגלות שבארבעה חודשים בשנת 2012, הצליחה לבני לגייס לקופתה הציבורית למעלה ממיליון וחצי שקלים. כן, לא טעיתי. למעלה ממיליון וחצי שקלים בארבעה חודשים. הנתונים מתבססים על משרד מבקר המדינה

אין הרבה פוליטיקאים שיכולים לגייס סכום דמיוני זה בפרק זמן קצר כל כך. רבים מן התורמים העניקו ללבני עשרות אלפי שקלים. אם כך, היא כנראה מאד מקושרת לאילי הון, (אחד מהתורמים הוא דניאל אברהם הידוע מפרשיות אולמרט) ולכן נראה שהקרקע סביב הטיעון שמנפקת לבני על חבירת השביעייה, נשמטת, וראוי לציבור לשמוע תשובה כנה יותר.

פנינו למירב פרסי צדוק הדוברת של לבני ולדוברות מפלגת התנועה, אולם שם בחרו שלא להגיב למידע.

 
 

 

6 תגובות:

  1. ראיתי את הראיון שלה אצל ניסים משעל מקודם וחשבתי שאני מקיאה עוד רגע
    לא מבינה איך אין לה בושה ככה לדברר את הפלסטינים ואבו מאזן?

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי את התגובה של הליכוד ובא לי להקיא. תתגובה מטומטמת שפרט לליכלוך אין בה כלום

      מחק
  2. אין לי מושג מאיפה אתם לוקחים את "המידע" הזה אבל אם אף אחד לא מוכן לחתום בשמו על המידע אז מבחינתי הוא לא יותר מלכלוך של יריבים פוליטיים.

    השבמחק
  3. מצורף לינק לחיץ לנתונים ממבקר המדינה

    השבמחק
  4. מתעניינים בפוליטיקה ובמה שקורה ?
    חפשו בגוגל ארץ חדשה השיטה ותבינו טוב יותר, מי הם מנהיגינו, מה הם עושים ולמה הם עושים את מה שעושים.

    השבמחק