יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

האם בית המשפט ידחוק את אנשי ליברמן לטובת נציגי המחוזות בליכוד?

אם חשבנו שהסכינים נשלפים רק בגוש המרכז-שמאל, מתברר שגם בליכוד ביתנו הכעס רב. המועמדים בעשיריה הרביעית הופתעו לגלות השבוע כי כמה מאנשי הליכוד נזרקו אל מעבר למקום ה-40 הבלתי ריאלי בשל החיבור עם ישראל ביתנו, כשבעשיריה הרביעית מתברר שהשריונים לא באמת משורינים.
 
המועמדים עתרו לבית המשפט המחוזי בבקשה להחיל את עיקרון השיווין. "אם השיוויון הוא עיקרון, הוא צריך להשמר לכלל המקומות, ולא פתאום מהמקום ה-30 אין כבר את אותו עיקרון" אומר לנו בזעם אחד המועמדים.
 
סגן השר איוב קרא, שנדחק מן המקום ה-25 למקום ה-39 שנחשב לגבולי עד בלתי ריאלי, כועס אף הוא על ההנחתה. "אם רצו לשחק בכללי המשחק הללו - היו צריכים להודיע על כך מראש. לא ייתכן שראש הממשלה ויו"ר המרכז משה כחלון הודיעו שההסכם הוא כי כל מועמד שלישי יהיה מישראל ביתנו, ובפועל בעשיריה הרביעית המצב הוא לא כזה".
 

 
 
כששאלנו את איוב קרא אם הייתה פניה לראש הממשלה או לאנשיו בנושא הוא השיב "כולנו אנשי ראש הממשלה, אבל כרגע פתאום כולם מתחבאים מאחורי ההסכם, למרות שהם יודעים שהוא לא הוגן".
 
על השאלה האם המקום בו מוצב כיום קרא, (39) הוא ריאלי, הוא מסרב להשיב ואומר: "אני לא העניין. אנחנו נלחמים על עיקרון השיוויון".

עד שעות הערב ייסגרו כל הרשימות, ואם לא יהיה שינוי עד אז, וכנראה שלא יהיה, תהיה זו הרשימה ואנשי מחוזות, הצפון, הנגב, ירושלים והמיעוטים, ייאלצו לראות כנראה את הכנסת מבחוץ.

ממפלגת הליכוד ביתנו סירבו להגיב לידיעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה